Atpakaļ uz pirmo lapu

laacz » 2005 » 23. jūnijs

Teju vai aizmirsu

19:51 @ 2005-06-23 = 26 blabla  

Dzer, brauc, pievienojies.

Un šoreiz tas nav tāpēc, ka lapa ir draza. Par to citreiz. Šoreiz tas tāds kā vairāk atgādinājums :) Tiem, kas nav redzējuši, klipiņus būtu vērts noskatīties.

1 lasītājs @ 11:09 (2005. gada 24. jūnijs)

Vienīgie divi Līgo vakarā satiksmes negadījumos bojāgājušie cieta avārijā, jo vadītāja nobijās. Kas lika viņai nobīties no vienkārši ātras pretī braucošas automašīnas? Iespējams, ieklausīšanās asiņainajā reklāmas kampaņā. Nešaubos, ka vakar uz ceļiem bija pilns ar cilvēkiem, kas uztraucās, vai viņiem pretim netraucas kāds dzērājs. Nesaku, ka reklāmas kampaņa bija lieka, tomēr pārāk uzbāzīga gan.

2 rainz @ 15:26 (2005. gada 24. jūnijs)

Un kā ir 'sarežģīti' pretī braucoša mašīna??

ja tev pēkšņi līkumā nesas pretī nesas kāds ar purnu virsū, labāk tad lidot sānis ar lielu % izdzīvot (ja ir piesprādzējies) nevis frontāla 90% gadījumu letāla sadursme pie 90+90=180 km/h

tagad jau mēs gudri runāt kā un kas, bet nez kā pašiem būtu to pāris mirkļu laikā.

3 č @ 19:33 (2005. gada 24. jūnijs)

Pie 90 un 90 summā nebūs 180, katrs dabūs tos pašus 90…

4 oh @ 20:05 (2005. gada 24. jūnijs)

č: nē? .. būs gan. paskaties fizikas grāmatā =)

5 laacz @ 20:55 (2005. gada 24. jūnijs)

Č: head 2 head gadījumā dabūs 180 gan :) +/– relativitātes teorijas.

6 uga @ 22:53 (2005. gada 24. jūnijs)

vebā tekstuālais un vizuālais materiāls ir ok. vienkārši un samērā skaidri. piesieties jau protams vienmēr var atrast kur… bet veba funkcionālā uzbūve gan ir patizla..

7 uga @ 22:55 (2005. gada 24. jūnijs)

Lasītājs: bet varbūt daļēji kapmaņu dēļ nav kā pirms pāris gadiem, kad cik tur bija — 28 bojāgājušo? un maz tu zini, ko tajā avārijā nozīmēja "nobijās", tā kā tāda moralizēšana ir mazākais padumja..

8 asdf @ 11:48 (2005. gada 26. jūnijs)

laacz: head 2 head gadījumā, ja katrs brauc ar 90 km/h un masas vienādas, tad taspats 90 jau vien būs katram. Crash testus jau arī veic 50 km/h masīvā betona bluķī, nevis 100 km/h..

Ja kādam vajag fiziku atkārtot, varu iedot kādu saiti…

9 lasītājs @ 17:52 (2005. gada 26. jūnijs)

Kas par muļķībām, ka nebūs 180km/h? Ja tev (kam ātrums 90km/h) pretim brauc mašīna ar ātrumu 90km/h un jūs sasitaties, tad tas ir tas pats, kas tu brauc ar 180km/h pretim stāvošai sienai un jūs sasitaties.

asdf, tev tiešām vajadzētu padalīties ar saviem fizikas zināšanu avotiem.

10 lasītājs @ 17:54 (2005. gada 26. jūnijs)

Un par masīvo betona bluķi tev ir taisnība tiktāl, ka ar bluķi, kas divreiz smagāks par automašīnu, var panākt tādu pašu triecienu pie divreiz mazāka ātrumu.

11 č @ 09:22 (2005. gada 27. jūnijs)

Pilnīgas muļķības. Ja ir 90 pret 90, tad katrs dabū tieši 90. Netaisos par šo elementāro lietu diskutēt.

12 lasītājs @ 09:27 (2005. gada 27. jūnijs)

č, fizikā darbojas nevis taisnīgums, bet patiesība.

13 asdf @ 10:06 (2005. gada 27. jūnijs)

lasītājs @ 17:54: Lūk tās ir muļķības, tad jau paņemot 100x smagāku bluķi un ietriecoties ar 5 km/h rezultātā būtu kā 500 km/h??

Bet tiem, kas piemirsuši fiziku, te links http://www.hwysafety.org/teachers_guide.…
skatīt 10. lpp 6. punkts.

14 Raikons @ 10:43 (2005. gada 27. jūnijs)

No car, no problem…

15 č @ 10:54 (2005. gada 27. jūnijs)

paldies asdf.

16 lasītājs @ 12:10 (2005. gada 27. jūnijs)

Jā. Man nebija taisnība pie tā, ka var panākt tādu pašu triecienu. Es tur runāju par kustības daudzumu (impulsu), kas nav tas pats, kas trieciens. Trieciens (bojājumi) ir atkarīgi no laika, kādā notiek pilnīga apstāšanās, tātad no mašīnu elastības.

Skaidri var salīdzināt tikai mašīnas ietriekšanos stāvošā mašīnā un pretim braucošā mašīnā. Un tur katram jābūt skaidrībai, ka ietriekties pretim braucošā ir divreiz sāpīgāk.

asdf, var panākt, ka ar 5km/h ietriecoties smagā neelastīgā bluķī efekts ir tāds pats, kā ar 500km/h ietriecoties mīkstā sienā.

17 č @ 13:07 (2005. gada 27. jūnijs)

Es savukārt gribētu apgalvot, ka ja kāds starp tām mašīnām gadās pa vidu, tad viņš dabūs divreiz sāpīgāk. :) Visādi citādi nevajadzētu būt nekādām divām reizēm.

18 hmm @ 13:46 (2005. gada 27. jūnijs)

par ātrumiem un triecieniem:
manuprāt te visi ir piemirsuši tādu jauku lietu kā kinētiskā enerģija, kura loca bleķus un veic visādas nepatīkamas lietas mašīnai kaut kur ietriecoties…
un tā ir 0.5*m*v*v (m — auto masa un v — ātrums)… kā labi redzams tad tā enerģija ir stipri vairāk atkarīga no ātruma nekā no massas

par
lasītājs @ 17:54: Lūk tās ir muļķības, tad jau paņemot 100x smagāku bluķi un ietriecoties ar 5 km/h rezultātā būtu kā 500 km/h??
…tieši tā… muļķības… 1t bluķis ar 500kmh ietriecotis radīs 100x lielākus bojājumus kā 100t bluķis ietriecoties ar 5kmh

un braucot vienam pret otru ar 90 km/h… tas ir vienlīdzīgs iebraukt ar 180 kokā…

19 dumīts @ 13:52 (2005. gada 27. jūnijs)

Man savukārt šķiet ka bleķus loca nevis kinētiskā enerģija, bet gan impulsu kompensēšanas rezultātā pieliktais spēks. Tur droši vien kādā formulā tas ātrums noīsinās. Vot tā.

20 hmm @ 13:56 (2005. gada 27. jūnijs)

katram priekšmetam kas pārvietojas ar noteiktu ātrumu piemīt kinētiskā enerģija… kuru apraksta iepriekšminētā formula…. ja auto piepeši apstādina tad kaut kur tai enerģijai jāpaliek… normāli bremzējot tā aiziet bremžu diskos, riepās (siltums) a atsitoties pret kaut ko faktiski visa enerģija faktiski aiziet dzelžu deformācijai. kur tad citur tā enerģija paliek?

21 hmm @ 13:57 (2005. gada 27. jūnijs)

pa daudz to "faktiski"

22 lasītājs @ 14:41 (2005. gada 27. jūnijs)

Kaut kas ar to fizikas pasniegšanu Latvijas vidusskolās ir galīgi šķērsām.

23 asdf @ 14:59 (2005. gada 27. jūnijs)

hmm @ 13:46: Iebraukt kokā ir vēl sliktāk, jo kokam ir mazs laukums, līdz ar to viņš krietni dzīļāk ietrieksies mašīnā.

24 hmm @ 15:02 (2005. gada 27. jūnijs)

asdf @ 14:59: nu jā… ar 15km/h uzskriet uz kāda pīķa asā gala ar varētu būt visai nāvējoši… neskatoties uz mazo ātrumu. es jau galvenokārt runāju par tieši ātruma (un tajā slēptās enerģijas) (d)efektiem

25 lasītājs @ 15:14 (2005. gada 27. jūnijs)

Džeki, ar jums par fiziku runāt kā ar bābām par dončikiem.

26 č @ 16:34 (2005. gada 28. jūnijs)

to hmmm, nu tieši tā, enerģija jo ātrāk brauc jo lielāka, bet izstāsti man kur tu dabū reiz 2. Bleķus jau loca enerģijas izmaiņa.

Kā tu saucies:
Tava e-pasta adresīte:
(nevienam netiks rādīta, vai dota; pat pie komentāra ne)
Ko teiksi?
FYI
* Formatēšana: iekļaujot tekstu no abām pusēm iekā '//', tas iznāks kursīvā: //teksts// (teksts), bet treknu tekstu var dabūt ar '**' katrā pusē: **teksts** (teksts), savukārt pasvītrotu ar '__': __teksts__ (teksts).
* Enteri tiek automātiski pārtaisīti par enteriem. Jebkurš HTML (izņemot <BR.*>) tiek parādīts, kā ievadīts (ne HTML'iski)
* E-pastu var vadīt droši iekšā, ja ir bailes no spambotiem. Tas tiek aizsargāts no jamajiem.
* Jebkurš url'is (www.kaka.com, http://kaka.com/, …) tiek automātiski pārtaisīts par spiežamu prieku (www.kaka.com, http://kaka.com/, …)
* Ko nozīmē 'detransliterēšana'? Manuprāt sen jau ir laiks sākt rakstīt nevis translitā (aaboljiishi), bet gan normāliem letiņu burtiem (āboļīši). Tad nu tieši to arī dara attiecīgā poga - pārveido tekstu no translita uz parastu. Gadās kļūmītes, bet labāk šitā nekā nekā.
 

Valid CSS! Valid XHTML 1.0 Transitional! Valid RSS! Valid Atom!
Tātad tā. Kopīraita notice. Viss materiāls, kas atrodams šajā saitā nedrīkst tikt izplatīts, kopēts, jebkādi citādi reproducēts vai izmantots bez manas (laacz) rakstiskas atļaujas. šīs tiesības man laipni piedāvā Autortiesību Likums.
Jebkura informācija, kuru kāds labprātīgi publicē šajā saitā (piemēram, komentāri), pieder tās autoram. Taču, ievietojot infromāciju šajā saitā, tās autors sniedz saita īpašniekam tiesības to daļēji vai pilnā apjomā lietot, izplatīt, reproducēt, modificēt, adaptēt, publicēt, tulkot, publiski demonstrēt. Saita īpašnieks ir tiesīgs jebkuru komentāru jebkurā brīdī dzēst, vai modificēt.
© 1996 — 2025 laacz. Visas tiesības… nu jūs jau zināt, kur.
Spēcināts ar SPP (S Pivom Potjaņet) v2.0b (code name Marasmus)
Hostingu laipni piedāvā DEAC.

laacz blog activity

Top.LV

 

Lapa izlīdusi no servera dzīlēm 0.03623 sekundē(s)