Atpakaļ uz pirmo lapu

laacz » 2004 » 18. oktobris

Ultravieglas automašīnas

09:02 @ 2004-10-18 = 15 blabla  

Vai, cenšoties padarīt automašīnas pašmasu pēc iespējas mazāku, nepienāks brīdis, kad tās masa kļūs pārāk maza, lai:

  1. Tā normāli turētos uz ceļa.
  2. Legal noticēs neparādītos punkts, ka a/m tādā un tādā režīmā, ja tajā neatrodas pasažieri un ir tukšs bagāžnieks, patērē optimālo degvielas daudzumu.

1 jealousy @ 10:09 (2004. gada 18. oktobris)

aiz kam tev tādas domas? visas jaunās mašīnas paliek ar vien smagākas. jo ir piebāztas ar visvisādām drošības sistēmām, papildus ribām utt. vieglāki paliek vienīgi ūberkūlie sporta auto. bet arī nosacīti. samazinās virsbūves svars lai dabūtu iekšā lielāku un smagāku motoru…

2 Peeteriz @ 10:49 (2004. gada 18. oktobris)

Aha… 40 gadus atpakaļ ar tā laika tehnoloģijām uz ielas varēja laist vieglākas mašīnas, nekā šobrīd — jo lai drīkstētu sērijveida mašīnas tirgot Eiropā, tām ir jāiztur diezgan skarbi crashtesti, un tas viss tomēr prasa dauz skarbuma.

Bet CSN skaidri arī pasaka, ka pašmasa ir bez pasažieriem un ar tukšu bagāžnieku, bet ar x kg svarīgu vadītāju un pilnu bāku…

3 ulzha @ 11:47 (2004. gada 18. oktobris)

Pienāks arī tāds brīdis, kad automašīnas vietā izdomās kaut ko labāku, tā ka nerūp.

4 zveers @ 13:25 (2004. gada 18. oktobris)

Es ceru sagaidīt tādu brīdi, kad vismaz daži pārvietosies ikdienā ar tādiem brīnumiem, kādus redzējām filmā " 5. elements". Tas būtu interesanti.
Bet tagad — gan jau viedie kungi iekš tām auto kompānijām māk rēķināt.
Pats neesmu ne auto vadītājs, ne īpašnieks, tālab man atliek cerēt, ka kāds tukšāks trolejbuss neaiziet pa gaisu… :)

5 zveers @ 13:25 (2004. gada 18. oktobris)

Es ceru sagaidīt tādu brīdi, kad vismaz daži pārvietosies ikdienā ar tādiem brīnumiem, kādus redzējām filmā " 5. elements". Tas būtu interesanti.
Bet tagad — gan jau viedie kungi iekš tām auto kompānijām māk rēķināt.
Pats neesmu ne auto vadītājs, ne īpašnieks, tālab man atliek cerēt, ka kāds tukšāks trolejbuss neaiziet pa gaisu… :)

6 e-remit @ 15:03 (2004. gada 18. oktobris)

laaczim nu gan ir fobijas… ;)

7 Montello @ 16:03 (2004. gada 18. oktobris)

Kāds laikam te TVNETā par ultravieglo Volvo salasījies būs =))))

8 das killa @ 16:04 (2004. gada 18. oktobris)

Ieliec bagāžniekā 2 sabus un 2 +1 pastūžus, būs tev svars lai turētos uz ceļa :)))

9 Viesulis @ 16:30 (2004. gada 18. oktobris)

Ir tāds sporta virziens Latvijā, saucas Off–road. Tur tiešām vajag panāk lai mašīna būtu pēc iespējas vieglāka, citādi var notikt "pizdecj podkralsa nezametno v bolote…"

sīkāka infa http://mazozoli.lv/mazozoli/

10 riexc @ 17:28 (2004. gada 18. oktobris)

teu tur krutas bildes:)
aš sagribējās piedalīties:)

11 Peeteriz @ 18:17 (2004. gada 18. oktobris)

A 5. elements notiks tikai pēc tam, kad būs mašīnām 100% obligāts un strādājošs autopilots — nevar lielākajai daļai ļaut vienkārši lidināties, pārāk asiņaini tas beigsies…

12 Mr.T. @ 19:05 (2004. gada 18. oktobris)

Ahā, gribi drusku no teorijas? Jo vieglāka mašīna, jo tā labāk turās uz ceļa. Kāpēc tad, pēc tavām domām, sprta mašīnas cenšas pēc iespējas atvieglināt? Protams, arī tāpēc, lai būtu vieglāk tās paātrināt, bet galvenokārt tāpēc, lai labāk "ierakstītos līkumā". Riepu saķeres grafiks (īpatnējais spiediens uz riepu /g force) rāda, kad palielinoties svaram uz riepu, palielinās arī saķeres koeficients, taču mazākā mērā, kā masas pieaugums. Tas pierāda, ka, jo mazāka masa, jo labāka saķere.
Cik zinu, tad tos "oficiālos" vidējos degvielas patēriņus nosaka braucot pa speciālām trasēm ar kautkādu procentuālo noslodzi no mašīnas pilnas masas.
Mašīnas jau nekļūst vieglākas — paskaties, Scirocco MK2 un Golf MK1 sveera drusku virs 700 kg, un neteiksim, ka tās ir baigi mazas mašīnas. Tagad Smarts sver tikpat, bet ir teju uz pusi mazāks.
Es te strādāju vienu brīdi kopā ar kolēģiem no ASV, un viņi bija ļoti izbrīnīti par Smartiem. Izteica tādu frāzi: "This can not be legal in States". Īstenībā tuvu tam ir, tur smartus sāk tirgot tikai no šā gada rudens…

13 Mef @ 19:07 (2004. gada 18. oktobris)

Ummm … Lācim pēdējā laikā tā pavairāk topiki ir parādījušies saistībā ar auto. Uz ko tas diez vedina domāt?

14 MpT @ 02:33 (2004. gada 19. oktobris)

Jo vieglāga mažšna jo lielāka iespēja ka tā ir lidmašīna :D

ToBish problēma kāpēc netiek ražotas mašīnas kas lidotu ir tas ka svars pa lielu/nav pietiekami jaudīgi motoru — tāpēc Mr Lāčā izteikumiem par pavieglajām mašīnām neatbilst patiesībai. viņam tikai gribējās palekties.

15 e-remit @ 10:51 (2004. gada 19. oktobris)

laacz droši vien raksta diplomdarbu, un šeit iegūst gudras domas.

Kā tu saucies:
Tava e-pasta adresīte:
(nevienam netiks rādīta, vai dota; pat pie komentāra ne)
Ko teiksi?
FYI
* Formatēšana: iekļaujot tekstu no abām pusēm iekā '//', tas iznāks kursīvā: //teksts// (teksts), bet treknu tekstu var dabūt ar '**' katrā pusē: **teksts** (teksts), savukārt pasvītrotu ar '__': __teksts__ (teksts).
* Enteri tiek automātiski pārtaisīti par enteriem. Jebkurš HTML (izņemot <BR.*>) tiek parādīts, kā ievadīts (ne HTML'iski)
* E-pastu var vadīt droši iekšā, ja ir bailes no spambotiem. Tas tiek aizsargāts no jamajiem.
* Jebkurš url'is (www.kaka.com, http://kaka.com/, …) tiek automātiski pārtaisīts par spiežamu prieku (www.kaka.com, http://kaka.com/, …)
* Ko nozīmē 'detransliterēšana'? Manuprāt sen jau ir laiks sākt rakstīt nevis translitā (aaboljiishi), bet gan normāliem letiņu burtiem (āboļīši). Tad nu tieši to arī dara attiecīgā poga - pārveido tekstu no translita uz parastu. Gadās kļūmītes, bet labāk šitā nekā nekā.
 

Valid CSS! Valid XHTML 1.0 Transitional! Valid RSS! Valid Atom!
Tātad tā. Kopīraita notice. Viss materiāls, kas atrodams šajā saitā nedrīkst tikt izplatīts, kopēts, jebkādi citādi reproducēts vai izmantots bez manas (laacz) rakstiskas atļaujas. šīs tiesības man laipni piedāvā Autortiesību Likums.
Jebkura informācija, kuru kāds labprātīgi publicē šajā saitā (piemēram, komentāri), pieder tās autoram. Taču, ievietojot infromāciju šajā saitā, tās autors sniedz saita īpašniekam tiesības to daļēji vai pilnā apjomā lietot, izplatīt, reproducēt, modificēt, adaptēt, publicēt, tulkot, publiski demonstrēt. Saita īpašnieks ir tiesīgs jebkuru komentāru jebkurā brīdī dzēst, vai modificēt.
© 1996 — 2025 laacz. Visas tiesības… nu jūs jau zināt, kur.
Spēcināts ar SPP (S Pivom Potjaņet) v2.0b (code name Marasmus)
Hostingu laipni piedāvā DEAC.

laacz blog activity

Top.LV

 

Lapa izlīdusi no servera dzīlēm 0.03253 sekundē(s)