Atpakaļ uz pirmo lapu

laacz » 2004 » 12. maijs

Nekas nestrādā

07:05 @ 2004-05-12 = 23 blabla  

Kādā lielā Latvijas kompānijā eksistē tā teikt — datorproblēmu pieteikšanas sistēma. Cilvēks, aizpildot pieteikumu, nodod to IT daļai, kas attiecīgi novērš problēmu, ja tāda eksistē.

Vienu dienu IT daļā tiek saņemts visu laiku lakoniskākais pieteikums: „Nekas nestrādā”. Protama lieta, ka pēc zināmas izsmiešanās apskatīt, kas par lietu, tiek nosūtīts tehniskais speciālists.

Ierodoties kabinetā, kurā, kā zināms, nekas nestrādā, liels bija izbrīns, ka pieteikuma aizpildītājs sēž pie datora un diezgan uzkrītoši neliekas ne ziniz par tehniskā personāla klātbūtni. Secinājums viens — šis tas strādā. Izrādījās, ka nu jau strādā viss.

Izrādās, ka apkopēja (visa IT personāla bieds un šausmas) bija izrāvusi barošanas kabeļa dakšveida spraudni no attiecīgās pieslēgumvietas.

It kā jau nekas traģisks. Taču, cilvēks, kuru šī problēma skāra, ilgu laiku nespēja skatīties acīs IT daļai un lika tai svētu mieru.

1 CyHex @ 07:19 (2004. gada 12. maijs)

Izklausaas pēc Latvenergo

2 bush @ 07:53 (2004. gada 12. maijs)

must be

3 lasītājs @ 08:32 (2004. gada 12. maijs)

reiz viena sieviete rakstīja kaut ko tādu:
"Ieeju sistēmā un nevar norādīt parametru. Ko darīt?"
tas nekas, ka mums ir vairāki desmiti inf. sistēmu.

4 MMK @ 09:40 (2004. gada 12. maijs)

Action request system — Remedy? ;)

5 Ivars Tenters @ 10:13 (2004. gada 12. maijs)

A/S "Rīgas Siltums" ? :P

6 Janekuss @ 10:15 (2004. gada 12. maijs)

Man gadījās tā:
Atnāk meils ar subject: "Visu laiku!". Meila teksts: "Visu laiku rāda kļūdu!"
:o)

7 Kuģis @ 10:19 (2004. gada 12. maijs)

ūūū… viegli varu iedomāties par kuru uzņēmumu ir runa:) labs!:)

8 DimanC @ 10:50 (2004. gada 12. maijs)

imho, mums ir vislabāk:

"viņš kaut ko teica, es kaut ko nospiedu un tad kaut kas notika…"

9 Pink @ 12:20 (2004. gada 12. maijs)

Nu visaas iestādes kur i apkopējas un datori, pirmās ir ļaunuma iemiesojums, vienreiz jamās pamanījās ar birsti kā ar nazi nogriezt monitora izvadu no datora.

10 Juris @ 12:26 (2004. gada 12. maijs)

Paņem ar slapju un netiiru lupatu vēsi notīra visus monitorus.

11 Smejmoon @ 14:26 (2004. gada 12. maijs)

Šeit arī IT nodaļa ir pie vainas. Vadus varēja ielikt drošā kastē, vai arī apkopēju apmācīt. A to, nedod dies', večiņa dabūs ar strāvu!

12 e-remit @ 14:29 (2004. gada 12. maijs)

Mani agrāk ir izbrīnījis — pazvana un saka: "Gribēju printēt, un tad man tā tabuliņa parādījās". Beigās izrādījās, ka tabuliņa ir paziņojums, ka printerī papīrs beidzies.

13 Qued @ 14:36 (2004. gada 12. maijs)

Mums reiz bija gadījums, kad klientu zālē tīkls pazuda; izrādās, tantes gribēja tēju uzvārīt, un, tā kā visi elektrības kontakti bija aizņemti, vienu izrāva. Tas izrādījās habs…

14 peeciss @ 15:10 (2004. gada 12. maijs)

Mums reiz apkopēja izrubīja visu server telpu labi ka UPS bija dokos

15 Biku-Beku @ 16:48 (2004. gada 12. maijs)

:)
Katru otro vakaru apmēram ap 21.00 serveris pazūd no tīkla un tad pēc 10 -15min atkal ieslēdzās!
Izrādijās, ka apkopēja izmanto putekļusūcēja iespraušanai kontaktu, kur isprausts "kaut kādu" cits elektrības vads, kuru izrauj un pēc tam godīgi atsprauzj atpakaļ!

Tagad visi vadi ir noslēpti (un apkopējai atņemts putekļusūcējs) patiesībā — apkopējai tagad ir speciāls kontakts putekļusūcējam :)

16 kaads @ 19:00 (2004. gada 12. maijs)

:) nu mūsējās apkopējas, par laimi, ir iedresētas, ka neko raut un spiest nedrīkst nekādā gadījumā.. nu tikai reizēm, pavisam nejauši:), nolidina zemē ejošu PC (un cietnim iestājas kirdik), vai ar slotu (pavisam, pavisam nejauši) izrubī kādu pagarinātāju… bet tā kopumā — viss mierīgi :)

17 Delfins @ 20:36 (2004. gada 12. maijs)

mums gan viens vecis dabuuja raxtiit paskaidrojumu lielajam priekshnieciibai. vairs netraucee.

18 Rukicc @ 23:22 (2004. gada 12. maijs)

Besīgākais variants izgāzts no sienas Jet Direct printservera baroklis…. Protams printera lampas visas deg i uzmini kāda x pēc neviens uz doto printeri nevar izdrukāt….:)

19 Uibis @ 00:13 (2004. gada 13. maijs)

80% no visām IT problēmām rodas neprofesionalitātes kā tādas dēļ; savukārt 80% no šīm problēmām (64% no kopskaita, tātad) rodas ne IT personāla, resp. jūzeru un apkopēju zemās izglītības/informētības dēļ. Secinājums: lai ietaupītu finansu līdzekļus, laiku un nervu šūnas (pēdējie 2 neatjaunojas), ir:
1) jāveic visa veida darbinieku izglītošana un instruēšana;
2) visas standartprocedūras ir jādokumentē, t.i., piemēram, lai uzliktu kādai programmai patchu, ir jābūt dokumentētam pamatojumam — instrukcijai, kas nosaka patchošanu kā vajadzību un kārtību, kā to darīt. Turklāt šai kārtībai jābūt visā uzņēmumā vienādai — lai rastos mazāks jeopardy;
3) par katru darbību, kas tiek veikta, ir jāveic atskaite žurnālā (log'ā)– jābūt izmaiņu kontrolei.

20 Uibis @ 00:44 (2004. gada 14. maijs)

IMHO 2)–3) tā ir utopija :(

21 hQuse @ 00:45 (2004. gada 14. maijs)

tfu, nevis autors Uibis, bet bija domāts 2Uibis

Piedodiet.

22 Druu @ 14:52 (2004. gada 14. maijs)

Man ir gadījies saņemt ziņojumu "jaunā sistēma dezorganizē darbu"

23 Uibis @ 16:10 (2004. gada 15. maijs)

2) & 3) — tā ir realitāte. Mūsu uzņēmumā tas tā ir. Labums no tā ir viens — to visu radot tiek ielikts milzu darbs — it infrastructure development, pēc tam tikai jābauda šī darba rezultāti un mazliet jāpapildina. Tas tiešām biznesam dod pienesumu.

Kā tu saucies:
Tava e-pasta adresīte:
(nevienam netiks rādīta, vai dota; pat pie komentāra ne)
Ko teiksi?
FYI
* Formatēšana: iekļaujot tekstu no abām pusēm iekā '//', tas iznāks kursīvā: //teksts// (teksts), bet treknu tekstu var dabūt ar '**' katrā pusē: **teksts** (teksts), savukārt pasvītrotu ar '__': __teksts__ (teksts).
* Enteri tiek automātiski pārtaisīti par enteriem. Jebkurš HTML (izņemot <BR.*>) tiek parādīts, kā ievadīts (ne HTML'iski)
* E-pastu var vadīt droši iekšā, ja ir bailes no spambotiem. Tas tiek aizsargāts no jamajiem.
* Jebkurš url'is (www.kaka.com, http://kaka.com/, …) tiek automātiski pārtaisīts par spiežamu prieku (www.kaka.com, http://kaka.com/, …)
* Ko nozīmē 'detransliterēšana'? Manuprāt sen jau ir laiks sākt rakstīt nevis translitā (aaboljiishi), bet gan normāliem letiņu burtiem (āboļīši). Tad nu tieši to arī dara attiecīgā poga - pārveido tekstu no translita uz parastu. Gadās kļūmītes, bet labāk šitā nekā nekā.
 

Valid CSS! Valid XHTML 1.0 Transitional! Valid RSS! Valid Atom!
Tātad tā. Kopīraita notice. Viss materiāls, kas atrodams šajā saitā nedrīkst tikt izplatīts, kopēts, jebkādi citādi reproducēts vai izmantots bez manas (laacz) rakstiskas atļaujas. šīs tiesības man laipni piedāvā Autortiesību Likums.
Jebkura informācija, kuru kāds labprātīgi publicē šajā saitā (piemēram, komentāri), pieder tās autoram. Taču, ievietojot infromāciju šajā saitā, tās autors sniedz saita īpašniekam tiesības to daļēji vai pilnā apjomā lietot, izplatīt, reproducēt, modificēt, adaptēt, publicēt, tulkot, publiski demonstrēt. Saita īpašnieks ir tiesīgs jebkuru komentāru jebkurā brīdī dzēst, vai modificēt.
© 1996 — 2025 laacz. Visas tiesības… nu jūs jau zināt, kur.
Spēcināts ar SPP (S Pivom Potjaņet) v2.0b (code name Marasmus)
Hostingu laipni piedāvā DEAC.

laacz blog activity

Top.LV

 

Lapa izlīdusi no servera dzīlēm 0.02938 sekundē(s)