Mazajā Brazīlijas pilsētelē San-Paulo pašvaldībai apnika fakts, ka iedzīvotāji ne pārāk izmanto gājēju pārejas un tālab iekļūst avārijās. Rezultātā radās ideja reklāmas kampaņai uz autobusiem. Bilde pasaka visu pārējo.
Lielbritānijā, savukārt, reklāmas nolūkos tiek izmantota filmiņa iz reālās dzīves, kuru kāds jaunietis uzfilmējis ar mobilā tālruņa kameru.
Ja jau par reklāmām, tad par reklāmām.
Kādai reklāmas aģentūrai tika dots uzdevums - par minimāliem līdzekļiem izreklamēt Sopranos (ir tāds seriāls) jauno sezonu (epizodi?). Kompānija padomāja, padomāja un izdomāja. Tika noīrēts taksometrs. Tam bagāžniekā tika ievietota cilvēka rokas mulāža. Tā, lai šī roka nokarātos iz bagāžnieka un būtu redzama visiem. Taksis tika palaists pa Ņujorkas ielām. Rezultātā - pilnas avīzes ar bildēm un paskaidrojumime, ka tā nav mafija, bet gan Sopranos reklāma. Pie kam par minimāliem līdzekļiem :)
Tas viss iz adme.ru.