laaczlv // Visnotaļ smilškaste. Privātīpašums. Te vairs nav, ko rakstīt. | 2025-04-25 06:00 EET here
 
 

laacz tagad klausās:
Radio NABA

 


Kārtot pēc pēdējā pļurkt

Autora domas ne vienmēr sakrīt ar autora domām. © spectator

Ir pagājuši 24 gadi un 3 mēneši un 24 dienas kopš mana mūža laimīgākās dienas

Papildus 3355 maniem pļurkšķiem ir sapļurkstēti 33189 sveši pļurkšķi.

ICQ: #58279153 (very rarely)
MSN:
E-mail:

Mazās pustizlās ikoniņas aiz linkiem (ne visiem) arī šo to nozīmē.
 

skābs ābols
roze.lv
~smejmoon
~aptieka (testing)
cietnis/blog
 
   
<br />
<br />
<br />
2005 13. maijs piektdiena
11:06

Funnyfox. Trīs Firefox reklāmas klipiņi. Un attiecīgais raksts iz MozillaZine

 
Bao (#30450)   11:26 @ 2005. gada 13. maijs, piektdiena
new Un tagad jautājums - vai tās lietas ar šiem reklāmu varoņiem notiek dēļ pozitīvu iespaidu redzēšanas, jo viņi iebrowsēja ar Firefox, vai arī dēļ negatīviem iespaidiem kāda standartpārlūka[tm] lietošanas dēļ?

MozillaZine komentāros bij labs teksts, tjip uz šādu pusi: "Ja tiešām šādi notiek ar visiem, kas lieto Firefox, tad es negribu lietot Firefox".
 
Kārlis (#30452)   11:51 @ 2005. gada 13. maijs, piektdiena
new Bao, Tu labāk gribētu redzēt "standartreklāmu", kurā tante izstāsta, ka FireFox ir par 72,15% efektīvāks nekā parastie pārlūki un ka tas ir 3x izdevīgāks, gluži kā vecajās labajās veļas pulveru reklāmas?
Man personīgi šie klipiņi patika, īpaši Office versija. Notebook versija ne pārāk - nebija diezko interesanta. Jāatzīst - skatījos bez skaņas.
 
Bao (#30454)   13:50 @ 2005. gada 13. maijs, piektdiena
new Nu tur tajos komentāros viens prātīgi teica, ka Firefox logo vietā, tikpat labi varēja ielikt arī MacOS X, vai jebkuru citu brandu/produktu.

Man neapšaubāmi šie klipi likās stilīgi, droši vien kā jebkuram //geekam//. Taču nedomāju, ka šādi klipi varētu piesaistīt Firefox lietošanai tipisko onkuli vai tanti, kas browsē ar IE un pārāk daudz neiespringst par drošību, customizējamību, utt.
 
rem (#30465)   16:01 @ 2005. gada 13. maijs, piektdiena
new lame :)
 
spynode (#30466)   16:15 @ 2005. gada 13. maijs, piektdiena
new Bao, tu neesmu geeks.
 
spynode (#30467)   16:15 @ 2005. gada 13. maijs, piektdiena
new ups ...
 
Pecis (#30469)   16:52 @ 2005. gada 13. maijs, piektdiena
new Tie loģiskie domājošie geeki, kas cenšās reklāmās saskatīt kaut kādu loģiku, drusku neizprot parasti reklāmas stratēģijas. Reklāmas uzdevums ir ieinteresēt, šokēt, bet ne pārliecināt - galvenais ir lai uz makšķeres uzķeras, vai uz tās cilvēks noturēsies, neviens jau īsti nevar pateikt un arī negrib.

Reklāmu mērķis galvenais ir piesaistīt uzmanību un šīs savā ziņā ir diezgan vienkāršas un stilīgas, izņemot laptopu, kuru es līdz galam neizpratu :)
 
wiiiiii (#30472)   18:56 @ 2005. gada 13. maijs, piektdiena
new imho reklaamas uzdevums ir nest kaut kaadu veestijumu masaas. sho triis reklaamu veestijumu vareetu raksturot vaards "bezpredjel" ;)
var jau buut, ka neesmu meerkjauditorija vinjaam...
 
bush (#30476)   22:41 @ 2005. gada 13. maijs, piektdiena
new skatos uz klipiem un saprotu, ka, ja lietosi firefox, tad tavs ofiss sagrūs, tev notrūks galva un tu nokodīsi mobilo telefonu. vai nepareizi sapratu?
 
Jurijs (#30477)   23:19 @ 2005. gada 13. maijs, piektdiena
new Firefox - slikti, bet IE - labi?
 
Knagis (#30478)   23:25 @ 2005. gada 13. maijs, piektdiena
new vovo... :) ar ie tev izchakarees kompi, bet ar ff buus tas, ko bush teica...

bet taa - office bija fine. paareejie taa ne paaraak... bet vispaar prasaas kaut kas savaadaaks - ja es nezinaatu, kas ir ff, man shiis reklaamas izteiktu tikpat daudz cik lielaakaa dalja ko var redzeet ass-aa...
 
laacz (#30479)   23:42 @ 2005. gada 13. maijs, piektdiena
new Reklāmas galvenais mērķis vienmēr un mūžīgi mūžos ir, bija un būs uzmanības pievēršana.
 
c_m (#30480)   02:35 @ 2005. gada 14. maijs, sestdiena
new Jā laa, un pārējie trīs ir:
1.Radīt interesi
2.Rosināt vēlmi
3.Pamudināt uz rīcību
Un, ja godīgi, es šos nesaskatu, ja es nezinātu par FF, tad iespējams būtu vismaz zināma interese, bet citādi nekā.
 
zvz (#30482)   10:54 @ 2005. gada 14. maijs, sestdiena
new suudiigas reklaamas. baigi maz kreatiiva - labi redzams, ka budzhets ir bijis mazinjsh
 
uga (#30495)   14:33 @ 2005. gada 16. maijs, pirmdiena
new reklāmai nav tikai jāpiesaista uzmanība. bet arī jāpasaka visai skaidrs un tiešs vēstījums. tipa, pērc šito, varēsi ātri paskriet, pērc šito, visas džuses tavs, pērc šito, vienkārši būsi stilīgs. un visas "stilīgās" un "neparastās" reklāmas arī šo vēstījumu parasti arī nodod un nebūt ne daudz smalkāku. bet šeit vēstījums ir grūti izlobāms. lietosi firefoxu tā darīsi vai arī tā nedarīsi??
un arī fiil (sii, teist) ze diference ir sen nodrāzts un ļoti daudz izmantots sauklis.
 
Kā tu saucies:  
Īmeils:  

Mazliet komentāru kultūras, jeb laacziquette

  • Ja tu gribi pateikt tikai ':)', tad saki to sev un pie spoguļa. Pašam prieks un es esmu mierīgs.
  • Neaizraujies ar enteriem savā komentārā. Pavisam nav obligāti likt divus vai trīs enterus pēc katras uzrakstātās rindiņas.
  • Offtopiks (komentāri ne pa tēmu) nav no gaidītākajām lietām.
  • Galu galā, ja tev ir verbāla caureja, ej uz delfiem vai arī taisi pats savu lapu.
  • Pirms spiest pogu, padomā. Varbūt tu vēl neesi visu pateicis? Lai nebūtu pēc tam vēl 26 pēc kārtas esošu komentāru jāraksta.
  • Vēlies runāt ar kādu cilvēku, uzraksti viņam vēstuli. Ir daži izņēmumi. Agressor, tu neesi izņēmums.
  • Un, galu galā, paturu tiesības jebkuru sev neimponējošu komentāru izmēzt.
     
  • Par izņēmumu kādā no šiem punktiem, vai arī visos noteikumos var kļūt, uzrakstot iesniegumu un iedodot man to rokā. Iesnieguma vēlamais apjoms - 0.7 laba viskija.
     
  • Gan jau kaut ko vēl izdomāšu.
 
 
© 1996 - 2025 laacz | Visas tiesības, nu jūs jau zināt..
Spēcināts ar SPP v1.0 public beta