laaczlv // Visnotaļ smilškaste. Privātīpašums. Te vairs nav, ko rakstīt. | 2025-08-08 14:07 EET here
 
 

laacz tagad klausās:
Radio NABA

 


Kārtot pēc pēdējā pļurkt

Autora domas ne vienmēr sakrīt ar autora domām. © spectator

Ir pagājuši 24 gadi un 7 mēneši un 7 dienas kopš mana mūža laimīgākās dienas

Papildus 3355 maniem pļurkšķiem ir sapļurkstēti 33189 sveši pļurkšķi.

ICQ: #58279153 (very rarely)
MSN:
E-mail:

Mazās pustizlās ikoniņas aiz linkiem (ne visiem) arī šo to nozīmē.
 

skābs ābols
roze.lv
~smejmoon
~aptieka (testing)
cietnis/blog
 
   
<br />
<br />
<br />
2005 10. februāris ceturtdiena
15:38

Man ir pieriebies. Pasūtīju Visa Classic kartiņu iekš Hanzenes. Kā saņemšanas vietu izvēlējos filiāli Krasta ielā (VW centrā). Tāpēc, ka tā ir faktiski vienīgā vieta, uz kuru (pa ceļam pusdienās, vai no tām) varu tikt darba laikā.



Nu jau nez kuro reizi cenšos šo kartiņu izņemt. Nesekmīgi.



Ik reizes (esmu centies šo operāciju izveikt jau četras reizes!), ierodoties tur (vienalga, vai tas ir vienpadsmitos no rīta, vai divos pēcpusdienā), no divām operatorēm (?) strādā tikai viena (!). Un, protams, rindā jau ir vismaz divi cilvēki pirms manis. Nu nav man bitīt matos laika pusstundu, vai vairāk stāvēt un gaidīt.



Ja arī nākamreiz man neizdosies savu karti izņemt, es no tiesas pasūtīšu jamo nafig un principa pēc došos uz kādu citu banku lai iegūtu kartiņu norēķiniem Internetā.



Un jā. Esmu nikns. Neapmierināts klients, velns parāvis.

 
z (#27123)   15:46 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new lači, mums ir vienalga.
 
laacz (#27124)   15:47 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new ž: un kas ir 'mēs'?
 
z (#27125)   15:48 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new lači, visi, kas lasa tavu lappusi.
 
efix (#27126)   15:48 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new HBL tieši ar tām rindām iesūkā. Elektroniskie norēķini rullē. Un iešanu uz HBL filiāli tiešām uztveru kā zobu sāpes un laika patēriņu.
 
hbl klients (#27127)   15:49 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new hmm, nez cik reizes esmu ņēmis karti hanzenē, pie kam man tas jādara vismaz 3 reizes gadā - algas debetkarte, visa, ego, un ne reizi šī iemesla pēc neesmu stāvējis rindā:) Mazajās nodaļās to var saņemt informācijā.
 
Rukicc (#27128)   15:50 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new Nord LB..... Visa internet..... rinda nekāda, bet ir pusdienas pārtraukums:(. Tikai pasūtot caur netu jamo saņemot pārliecinies vai iedod visas aploksnes, man intrneta bankas parolēm pakaļ bija atseviski jāiet vienkārši aizmirs iedot....:D
 
laacz (#27129)   15:51 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new hbl klients: TAJĀ nodaļā informācijas nav :/
ž: personificē sevi ar 'visiem'?
 
Rukicc (#27130)   15:51 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new NU labi unibankā lai iemaksātu skaidru naudu savā kontā arī jāpastāv rindā ir. Vispār ir kāda banka kurā tevi negaida gara rinda priekšā?
 
efix (#27131)   15:52 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new hbl klients: ir nācies stāvēt arī Matīsa filiālē pie informācijas galda, un tieši pēc kartēm.
 
Vistu Zaglis (#27132)   15:53 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new Hansene "Dominā" svētdienās tādā ziņā iespārda. Tukšs, kluss, mierīgi, až iztraucē operatorus no kafijas malkošanas. Esmu iecienījis, lai arī ir gabals ko ļēpot uz turieni.
 
gg (#27133)   15:54 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new hbl vēl nav tas trakākais gadījums...
un vispār. lv iemītnieki tomēr ir pamatīgi izlepuši, hehe, 30 min rindā grūti pastāvēt :)))
britānijā reiz bankā rindā dabūju pavadīt 2h ;)
 
laacz (#27134)   15:58 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new Bet vispār jau points nav par stāvēšanu rindā, ja tā padomā. Mani tracina tas, ka ir divas vietas, kur būtu jāsēž cilvēkiem, bet //ne reizi neesmu redzējis, ka abas tiktu izmantotas//.

P.S. OK. Vienu reizi redzēju. Bet arī tad man nācās pārtraukt vienu meiteni un palūgt, lai mani apkalpo pie otra galdiņa...
 
laacz (#27135)   15:58 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new gg: .lv nav .uk.
 
es_pac (#27136)   15:59 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new Parex, paldies Dievam, visu var nokārtot ātri un bez lieka saspringuma, savukārt, ja nu kāreiz tomēr ir nepieciešamība apmeklēt Hansabanku, tad, diemžēl, jākonstatē ka vienīgā pusdienlaikā attāluma ziņā pieejamajā Hansenes filiālē "Centrs" (Kaļķu ielā) rindā var nogaidīt ne tikai visu pusdienlaiku, bet arī vēl drusciņ bonusā, kas garastāvokli tomēr neuzlabo.
 
z (#27137)   16:02 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new lači, tas taču pat bernam skaidrs, ka visiem cilvekiem uztrauc tikai savas problemas un pilnigi vienalga par citu problemam. man tas patik. tik interesanti paklausities kadu sudzamies par slikto dzivi.
 
laacz (#27138)   16:06 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new ž: Nu redz. Laiks Tev jau būtu sākt saprast, ka, ja Tevi kaut kas neinteresē, tad nelasi :) Galu galā, es nebūt neuzskatu, ka Tu jebkurā Interneta saitā, kurā atrodi info, kurš Tevi neinteresē, papūlies atstāt komentāru ar šī fakta konstatāciju. Pie kam, minot, ka konkrētā informācija neinteresē //nevienu//.
 
gg (#27139)   16:06 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new priecājies, ka nav uk, bet būs, būs. nav tas bankai izdevīgi, ka viens necils laacz vai gg var atnākt un nesēdēt rindā, darbinieki jāalgo utt. tas ir vip serviss, par kuru arī attiecīgi maksā. tirgus likumi, pretīgie.
turklāt, nav jau brīnums, ja tu neesi redzējis abas operatores vienlaicīgi, ja jau pusdienu laikā tur dodies. meitenes arī tak ir cilvēki ir kaut kad jāēd. vai viņiem, mazā filiālē (riktīgi maza, ja reiz ir tikai divi opi) būtu jātur trešais, kurš maina uz ēdienreizēm?
nu padomā loģiski. tie būtu zili brīnumi.
30min rinda ir normāli. tas nav nekas traks. centrā, ja nepaveicas, i hbl, i uni, i prx, i nrd ir nācies arī pa 45min-1h pavadīt.
bet cerams, ka ar laiku bankas pašas no šitās karšu ikgadējās izņemšanas/izsniegšanas atteiksies. ok, lai iehavo tos 3-5ls par karti gadā, bet kāda jēga likt cilvēkam to skriet un mainīt katru gadu? reizi trīs gados, piecos var un droši vien arī vajag, lai nodrošinātu tehnisko updeitošanos, bet katru gadu, nafig? bankai pašai tas prasa liekas pūles un resursus. gan jau peļnas palielinājumus meklējot arī šito fišku optimizēs. cerams. man arī nepatīk (besī ārā) skriet uz to banku.
 
Dr (#27140)   16:08 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new nuu... #14... parexaa vecriigaa, lai iemaksaatu naudu pats sev, pasham veel bija ritiiga kviitinja jaapilda... vairaak nelietoju (nu jau kaadu gadu)

a hansene jau nu toch ir labaakaa latvijas banka... jaukas chiksas parasti, vismaz darbaa :)) un labaakaa net banka... reaali njem veeraa klientu ieteikumus. ilgi implementee (parasti kaadu 1/2 gadu), bet izdara... HB ir ok
 
gg (#27141)   16:09 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new es_pac: nu nevajag jau vispārināt. ja nepaveicas, tad arī parexā var iekrist. man, piemēram, nekad nav ar parexu veicies. bet tajā pašā centra hbl esmu dienas vidū 5 min laikā sveikā ticis, tā gan bija cūkas laime, jo ir turpat riktīgi ilgi sēdēts... tas ir kā paveicas.
 
laacz (#27142)   16:12 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new gg: pusdienlaiks no 11:00 līdz 14:00 ieskaitot??
 
Paligs (#27143)   16:12 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new Savulaik pārvācos no Unibankas uz Hansabanku tieši ērtākas lietojamības un ātrākas apkalpošanas dēļ, pieriebās tās mūžīgās rindas... Skaidrs, ka augot klientu apjomam, noteiktos laikos nu vietās tās rindas būs, vistrakākais laikam darās stacijā vakaros, kad pārējās filiāles slēgtas.
Besīties gan par to nav vērts, labāk izmantot savus resursus lietderīgāk... kaut vai padomājot, ka RIMI no pāri par 20 kasēm reizēm nestrādā kādas 15, tas ir procentuāli krietni vairāk :)))))
 
cyberspace (#27144)   16:12 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new Ak dienvs, man tā jau trešo reizi ar Hanzeni gadas, tā ir viņu vāja puse! Bet visa visuma Hanzeni glabj viņu glīra internetbanka, savadak būtu ari jau ko citu skatijis!
 
gg (#27145)   16:18 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new laacz: nu nešujies tik dikti. varbūt meitene uz wc skrēja un ilgi sēdēja. katru dienu jau tu tur nedodies, tā kā tavi novērojumi ir tikai gadījuma rakstura un tad jau visādi var sagadīties..
bet ar to, ka bankās ir un būs vēl lielākas rindas ir jāsamierinās. stafa izmaksas pamazām aug un bankas tās lietas optimizē un optimizēs. priecājies, ka vismaz hbl pietiekami daudz var izdarīt caur internetbanku. kādreiz uz banku bija jāiet katra sūda dēļ.
 
gg (#27146)   16:24 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new gan jau ar laiku bankas ieviesīs pesidoVip servisu. tipa, negribi stāvēt rindā, maksā 5ls un tevi apkalpos ārpus rindas speciālā kabinetā ar sarkaniem velveta dīvāniem un nomierinošu mūziku ;)
bet ja nopietni - būs elektroniskais paraksts un tad, man vismaz, vispār uz banku būs jāiet tikai, lai divas reizes gadā izņemtu kartes. hei, valdības vīri, pasteidzās!
 
ssaulins (#27147)   16:28 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new suuds ar HBF vot Jelgavas Krājbankas filiālē laikam gan nekad nav strādājušas 3 operatores vienlaikus. Vietas izbuuvētas kādām 5 točna ble.
Un jāgaida tur ir pa 40 -60 min , kas vispār mūsdienu tehnoloģiju laikmetā kur cilvēekam nekad nav laika jau nu ir .....
 
keiby (#27148)   16:28 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new oi nu psc, kaa mees esam izlepushi. 1x gadaa nevaram 1/2-1 h pastaaveet rindaa. neesi jau nu tu tik drausmiigi svariigs darbinieks, ka nevareetu tevi palaist uz ilgaaku laiku prom no darba. un nedomaaju, ka citaam bankaam, kas ir taja rajonaa ir labak. sliktaakajaa gadiijumaa - uzraxti un nosuuti administraacijai veestuli/faxu ar savu neapmierinaatiibu.
 
N (#27149)   16:32 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new laacz tu esi smiekliigs. tu doma ka kada cita banka bus savadak ??? bankas visur strada no 9-17 un visur ir rindas. varu pastastit ka staveju stundu unibankaa vai nordlb. visur ir tas pats.
 
Peleeks (#27150)   16:37 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new Nu kā. Var taču piezvanīt uz filiāli un pārliecināties, ka kartiņa ir "ieradusies". Parasti gan nekas nekavējas.
 
Peleeks (#27151)   16:38 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new sorry, neiebraucu uzreiz.
 
gg (#27152)   16:41 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new ssaulins: mūsdienu tehnoloģiju laikmetā kārtīgs tehnopilsonis paņem savu laptopu un dara savas lietas vienalga kur. bankā vai tramvajā. :)
 
kits (#27153)   16:42 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new ak, tu trollis! :P
 
DeeWee (#27154)   16:49 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new Noveelots ieteikums :

Njemot EGO karti var izveeleeties Maestro vai Visa . Un uzminiet kaada ir shii Visa? Jaa Classic! Nav jaamaksaa par karti(Gada abonoesahana). Ja nelien "iekshaa" pieskjirtajaa overdraftaa(minimums 125 .. gribeeju 0 -> nedod ), tad Tev shii karte sanaak "Bezmaksas" . Paarbaudiits praksee.
 
Delfins (#27155)   17:00 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new DeeWeee:

par karti jaamaksaa - izsneigshanas maksa = 5 Ls.
_Nav_ jaamaksaa gada maksa,.. pec tam gan ir jaamaksaa. (tas pats uz kreditliniju attiecaas)

+ EGO gadijumaa ir jabut atsevisks konts (ja gadijuma ir jau algas konts)
 
lasītājs (#27157)   17:11 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new Iesaku banku Nordea.
 
PolarLacis (#27158)   17:11 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new vienkārši pasūti viņus 2 kvartālus tālāk un ņem to katriņu citā bankā. Tā viņiem vajag, ja nemāk sakārtot štelles
 
Hadsons (#27159)   17:16 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new Pārmaiņas pēc aizej uz HB filiāli Molā. Tur tiešām var uzzināt, atcerēties, kas ir rindas
 
ulzha (#27161)   17:35 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new Nu kruti gan, principiāli un izdevīgi - Hanzeni pasūtīt dēļ kaut kādas 2 cilvēku rindas
 
Anete (#27162)   17:37 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new To, kas ir rindas pēc kartēm, var uzzināt HB centra filiālēs, kad ir septembra beigas un beidzas kartes termiņš studentiem, kuriem viņas dod uz 1 gadu. Pie tam reklāmās teikts, ka karte ir bez maksas, bet nākamajā gadā, ja grib atjaunot, jau kāš 2 Ls par gadu. It kā nekas daudz, bet mans kursabiedrs sabrauca Hanzenei augumā par melīgu reklāmu un dabūja atpakaļ savus 2 Ls :)
 
ulzha (#27163)   17:39 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new z vajag ar sudraba lodi, vai kādu modernu aizvietotāju
 
kitija (#27164)   17:45 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new visu savu pazinīgo darba mūžu esmu bijusi Unibankas kliente, un nekādas vērā ņēmamas problēmas man nav bijušas. Doma laukuma filiālē pusdienaslaikā kā ieeju un izvēlos vajadzīgo procedūru, tā uzreiz mans numurs parādās uz displeja. visas vajadzīgās kartes arī vienas dienas laikā ir uztaisītas.
visās bankās ir rindas, bet starp filiālem ir liela atšķirība, kaut nereti tās atrodas pārsimts metru viena no otras.
 
Anete (#27166)   18:02 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new Kitija:
Un rindas pie Unibankas bankomātiem? Tā kā vienubrīd teju visu valsts iestāžu darbinieki tika spiesti atvēŗt kontus Unibankā, grūti atrast bankomātu, pie kura nebūtu rindas, un dažbrīd tās ir tādas pat kā bankā.
 
Kirils (#27167)   18:03 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new esmu triju banku klients (viena - maneejaa, darba vieta izveidoja kontu veelvienaa un ISIC karti njemot iesmeereeja veel).
katraa ir kaada probleema. hanseni lietoju visilgaak. ir gadijies staaveet rindaa 90 minuutes (dienas viduu, protams) un pat nesanjemt (toreiz vinjiem bij taada akcija "gaidi vairaak par 20 minuuteem -- dzer kafiju") kuponu bezmaksas kafijai DC/CN/whateve.
paareejais pie vinjiem ir liimenii.
parexaa, piem., paprasot piesleegt ibanku, Tev iedod aploksni ar datiem un pasaka "nu naakamnedeelj veel nebuus piesleegts, bet aiznaakam`- vajadzeetu buut"
 
z (#27168)   18:03 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new Interesanti, kur ir kirils? kapec vins vel nav paudis kadu no savam noderigajam atzinam?
 
z (#27169)   18:04 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new Hahahahaha, ka kirilu piemin, ta kirils klat. Pirms rakstiju komentaru, kirila komentara vel nebija. Malacis, KIRIL!
 
Kirils (#27170)   18:05 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new Anete: Origo "A" eekas pirmajaa staavaa preti nordea filiaalei ir divi (triis?) bankomaati. hansa un veel kaut kaads/i. pie hansas rinda vienmeer ir kaadi pieci cilveeki, kameer pie otra gandriiz neviena nav.
 
Kirils (#27171)   18:09 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new z: atsuti meilu, varbuut varu sarunaat, ka kaads no maniem koleegjiem apmaksaas Tev aarsteeshanos. vai sliktaakajaa gadijumaa visi laacz`a lasiitaaji vareetu samesties labai lietai.
 
Anete (#27172)   18:13 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new Kirils: Nu, Origo varbūt ir tāds īpašs gadījums :)
Katrā ziņā HB citām ieliek ar bankomātu skaitu un ērto izvietojumu. Kopš ir līgumi ar citām bankām par bezmaksas naudas izņemšanu - vispār ideāli.
 
z (#27175)   21:39 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new Labi, Kirils, audz liels un vasals, man pasam jau apnika par tevi ņirgāties.
 
misame (#27176)   22:23 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new Kirils: nu, jādomā, ka tas kādā viltus parexā tev būs gadījies (zinkā, rīgā jau daudz tādu). Pieslēdzot digi.parex, tika man paziņots, ka pēc pusstundas varu droši logoties iekšā. Tā arī darīju un - guess what - viss izdevās.
 
hu_ha (#27179)   22:40 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new man acīs saskrēja asaras, bet kur tad tas ir redzēts, ka HB nav rindas?! Tas ir fakts, ar kuru HB klientiem ir jārēķinās...
 
Gordon (#27180)   23:13 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new Jo labāka banka, jo vairāk klientu, jo garākas rindas... No visām bankām ko lietoju - HB ir klientam draudzīgākā
 
ossiii (#27181)   23:15 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new nu, ir gadijies kadas paris reizes pusdienlaika ieiet hb saktas filiale, panemt numurinu un knapi sagatavot papirus, kad jau rinda pienakusi. savukart tai origo filiale pec plxt 17iem ir gadijies panemt numurinu, izstaigat abu origo eku veikalus, satikties un parunaties ar satiktiem pazinam, vel mazliet pagaidit, atkal pastaigat pa paris veikaliem, vel mazliet pagaidit - un tad ari mana rinda klat
 
karlis (#27182)   07:56 @ 2005. gada 11. februāris, piektdiena
new "Prieks būt labākajiem" my ass!
 
Kakjis (#27185)   09:11 @ 2005. gada 11. februāris, piektdiena
new Lācz, tu laikam paliec vecs un kašķīgs... :)
Tieši tādās pašās rindās tu stāvi lielveikalos, benzīntankā un vēl nez kur...
Ja tu nespēj darbā pateikt, ka būsi par 15 min vēlāk no pusdienām, lai izņemtu karti, tad vienkārši atgādini kašķīgu nespējnieku, kuram nekad nekur nav labi.
Divi cilvēki rindā!!! - Smieklīgi!!! :D
Klientam ir taisība tikai tad, ja viņš ir izdevīgs. Ja ir jālgo vairāk operatori nekā kienti kaut kādā mazā filiālē, tad TU paliec neizdevīgs, tāpēc pastāvi un pagaidi...
 
kitija (#27186)   09:38 @ 2005. gada 11. februāris, piektdiena
new Anete: vai tad vēl nezināji, ka naudu var izņmet arī no Krājbankas un Hansabankas automātiem?
 
Peeteriz (#27188)   09:46 @ 2005. gada 11. februāris, piektdiena
new Pat ar visaam taam rindaam bankai 1 klienta apkalposhanas reize dziivajaa (papiira maksaajuma pienjemshana, kartes izsneigshana, utml) maksaa 0.5 ls. Taa ka pusi no tiem pakalpojumiem dod par briivu, taapeec tie fufelji ir bankai neizdeviigi - un neviens tur neko nemainiis. Cilveeki, kas grib 5 Ls kontaa iemaksaat, nevienam nav vajadziigi, luuk, ja tu lietosi internetbanku, panjemsi krediitu un maksaasi procentus, un ljausi filiaalei piesaistiit jaunus klientus, paardot krediitus un depoziitus, nevis kjeepaaties ar papiira maksaajumiem, tad buusi labs klients.

Ja Tavi naudas apjomi atbilst VIP statusam, tad arii buus cita attieksme, bez rindaam.
 
DeeWee (#27192)   10:38 @ 2005. gada 11. februāris, piektdiena
new 33: Delfins :

Kuraa vietaa aboneeshana? Kuraa vietaa izsniegshana? Ap ar izteereeto limitu ir jaamaksaa arii Klasiskajai visa'i :) Pasham jau N gadus ir Ego, esmu pircis gan hostingu "za bugrom", gan ebay'aa visaadas kakas.
http://www.hansabanka.lv/cenas/cenradis.php?nr=5-6
 
MZM (#27195)   11:52 @ 2005. gada 11. februāris, piektdiena
new Vai HB joprojām ir c00lā ibanka? Ar Konqueror ies? Laikam vienreiz vajadzēs klapēt ciet savu Unib. kontu un pāriet uz banku, kurai ir strādājoša ibanka.
 
efix (#27200)   13:35 @ 2005. gada 11. februāris, piektdiena
new hah, MZM kā vienmēr visās iespējamās ziņās meklē saistību ar Linux.

Btw, ja ir Konqueror, tad var uzlikt arī FF. Tici man, ies tā hanzanet.
 
MZM (#27201)   14:07 @ 2005. gada 11. februāris, piektdiena
new efix: man Unibankas Ibanka negāja ne ar FF/Lin, ne ar Netscape/w32, ko ieteica helpdesks. Tapē interesējos, vai HB ibanka works ar manu 90% laika izmantoto browseri - Konqueror. Ja jā, tad labs iemesls beidzot tikt pie ibankas.
 
frk (#27202)   14:09 @ 2005. gada 11. februāris, piektdiena
new laaczs.. mosh aizej nodrochii savaa kruti izremonteetaa wc?
 
tididi (#27212)   23:39 @ 2005. gada 11. februāris, piektdiena
new Man arī Hansabanka sākumā likās visprogresīvākā banka, bet šobrīd tā ir krietni atpalikusi no līderiem. Pirmārt tas, ka pasūtītās kartes nesūta pa pastu un mājām, un jāiet tām pakaļ uz filiāli. Daudzām bankām ir tāds serviss, un lai tas droši darbotos, internetbankā karti vari aktivizēt un izvēlēties PIN kodu pēc kartes saņemšanas.

Tāpat arī Latvijā ļoti pietrūkst iespēja ieskaitīt kontā skaidru naudu pie bankomāta. Daudzām bankām ir tāds serviss: autorizējies ATM ar savu karti, tad ieliec naudu speciālā aploksnē, ko automāts norij, un nākamajā dienā, kad bankas darbinieki ir pārbaudījuši, kas aploksnē ir iekšā, šī nauda ir ieskaitīta tavā kontā.
 
n. (#27228)   19:31 @ 2005. gada 12. februāris, sestdiena
new tidi:neesi galvu saspiedis?? :DDD kaadas veel aploksnes
 
n. (#27239)   15:45 @ 2005. gada 13. februāris, svētdiena
new laac: btw laacz kaapee nenjeemi ego karti? funkcijas pilda un bez gada maksas...
 
Guncha (#27262)   14:10 @ 2005. gada 14. februāris, pirmdiena
new Hehe, chinkst veel... Briselee, lai, piemeeram, atveertu bankaa kontu, ir jaasarunaa tikshanaas, nu nevar to izdariit kaa Latvijaa viens, divi... Man arii likaas, ka Hansaa ilgi jaatup, viss ir slikti, bet nu baa... Vot te ir bardaks, un klients visiem pie D.
 
raisha (#27278)   21:19 @ 2005. gada 14. februāris, pirmdiena
new njaa, njemot veeraa laacz dusmas par divu cilveeku rindu, es taa saprotu, ka, vismaz puse no pagaajushaa gada gandriiz 30 milj. HB peljnjas ir ienaakusi no vinja kontiem! :D
 
guerilla (#28211)   18:25 @ 2005. gada 9. marts, trešdiena
new ja laacz saka "kartiņa", tad moš ieviest arī "egliņas" un "kastiņas"?
V deklinācija. Pie V deklinācijas pieder sieviešu dzimtes lietvārdi, kam vienskaitļa nominatīvā ir galotne -e >>>http://www.spsk.jelgava.lv/virtspid/latval/morfol/lietv-dekl.htm
arī tilde saka "kartīte"...
jā, es apzinos, ka tagad piekasos :P
 
Kā tu saucies:  
Īmeils:  

Mazliet komentāru kultūras, jeb laacziquette

  • Ja tu gribi pateikt tikai ':)', tad saki to sev un pie spoguļa. Pašam prieks un es esmu mierīgs.
  • Neaizraujies ar enteriem savā komentārā. Pavisam nav obligāti likt divus vai trīs enterus pēc katras uzrakstātās rindiņas.
  • Offtopiks (komentāri ne pa tēmu) nav no gaidītākajām lietām.
  • Galu galā, ja tev ir verbāla caureja, ej uz delfiem vai arī taisi pats savu lapu.
  • Pirms spiest pogu, padomā. Varbūt tu vēl neesi visu pateicis? Lai nebūtu pēc tam vēl 26 pēc kārtas esošu komentāru jāraksta.
  • Vēlies runāt ar kādu cilvēku, uzraksti viņam vēstuli. Ir daži izņēmumi. Agressor, tu neesi izņēmums.
  • Un, galu galā, paturu tiesības jebkuru sev neimponējošu komentāru izmēzt.
     
  • Par izņēmumu kādā no šiem punktiem, vai arī visos noteikumos var kļūt, uzrakstot iesniegumu un iedodot man to rokā. Iesnieguma vēlamais apjoms - 0.7 laba viskija.
     
  • Gan jau kaut ko vēl izdomāšu.
 
 
© 1996 - 2025 laacz | Visas tiesības, nu jūs jau zināt..
Spēcināts ar SPP v1.0 public beta