laaczlv // Visnotaļ smilškaste. Privātīpašums. Te vairs nav, ko rakstīt. | 2025-08-08 14:07 EET here
 
 

laacz tagad klausās:
Radio NABA

 


Kārtot pēc pēdējā pļurkt

Autora domas ne vienmēr sakrīt ar autora domām. © spectator

Ir pagājuši 24 gadi un 7 mēneši un 7 dienas kopš mana mūža laimīgākās dienas

Papildus 3355 maniem pļurkšķiem ir sapļurkstēti 33189 sveši pļurkšķi.

ICQ: #58279153 (very rarely)
MSN:
E-mail:

Mazās pustizlās ikoniņas aiz linkiem (ne visiem) arī šo to nozīmē.
 

skābs ābols
roze.lv
~smejmoon
~aptieka (testing)
cietnis/blog
 
   
<br />
<br />
<br />
2005 10. februāris ceturtdiena
14:30

Klientam vienmēr ir taisnība. Dažreiz.

 
napalmEye (#27118)   14:36 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new Klientam ir jāiedveš pārliecība, ka viņa taisnība būs vēl pareizāka, ja tiks apgreidota līdz faktiskajai taisnībai ;)
 
Kakjis (#27122)   15:31 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new Klientam ir taisnība tikai tad, ja viņš ir izdevīgs.
Ja viņš nes zaudējumus - lai staigā tālāk vai pieņem pārdevēja vai pakalpojumu sniedzēja noteikumus un lēmumus...

Ko tur vēl filosofēt?
 
Nexodus (#27156)   17:04 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new Klientam ir taisniiba liidz briidim kameer vinjsh samaksaa
 
hu_ha (#27178)   22:39 @ 2005. gada 10. februāris, ceturtdiena
new klientam ir taisnība, bet tas nemaina to faktu, ka klients joprojām ir stulbs un nezin ko grib :)
 
klients (#27191)   10:00 @ 2005. gada 11. februāris, piektdiena
new klientam ir taisnība viņa samaksātās naudiņas apmērā
 
NaiC (#27268)   16:41 @ 2005. gada 14. februāris, pirmdiena
new Klientam vienmēr ir taisnība. Un viņam nav jāzin, ka ir stulbenis pat tad, ja viņš tāds ir!
 
Kā tu saucies:  
Īmeils:  

Mazliet komentāru kultūras, jeb laacziquette

  • Ja tu gribi pateikt tikai ':)', tad saki to sev un pie spoguļa. Pašam prieks un es esmu mierīgs.
  • Neaizraujies ar enteriem savā komentārā. Pavisam nav obligāti likt divus vai trīs enterus pēc katras uzrakstātās rindiņas.
  • Offtopiks (komentāri ne pa tēmu) nav no gaidītākajām lietām.
  • Galu galā, ja tev ir verbāla caureja, ej uz delfiem vai arī taisi pats savu lapu.
  • Pirms spiest pogu, padomā. Varbūt tu vēl neesi visu pateicis? Lai nebūtu pēc tam vēl 26 pēc kārtas esošu komentāru jāraksta.
  • Vēlies runāt ar kādu cilvēku, uzraksti viņam vēstuli. Ir daži izņēmumi. Agressor, tu neesi izņēmums.
  • Un, galu galā, paturu tiesības jebkuru sev neimponējošu komentāru izmēzt.
     
  • Par izņēmumu kādā no šiem punktiem, vai arī visos noteikumos var kļūt, uzrakstot iesniegumu un iedodot man to rokā. Iesnieguma vēlamais apjoms - 0.7 laba viskija.
     
  • Gan jau kaut ko vēl izdomāšu.
 
 
© 1996 - 2025 laacz | Visas tiesības, nu jūs jau zināt..
Spēcināts ar SPP v1.0 public beta