|
laacz tagad
klausās:
Radio NABA
Autora domas ne vienmēr sakrīt ar autora domām. © spectatorIr pagājuši 24 gadi un 7 mēneši un 25 dienas kopš mana mūža laimīgākās dienas
Papildus 3355 maniem pļurkšķiem ir sapļurkstēti 33189 sveši pļurkšķi.
ICQ: #58279153 (very rarely)
MSN:
E-mail:
Mazās pustizlās ikoniņas aiz linkiem (ne visiem) arī šo to nozīmē.
|
|
<br />
<br />
<br />
2004 12. maijs trešdiena
07:05 |
Kādā lielā Latvijas kompānijā eksistē tā teikt - datorproblēmu pieteikšanas sistēma. Cilvēks, aizpildot pieteikumu, nodod to IT daļai, kas attiecīgi novērš problēmu, ja tāda eksistē.
Vienu dienu IT daļā tiek saņemts visu laiku lakoniskākais pieteikums: "Nekas nestrādā". Protama lieta, ka pēc zināmas izsmiešanās apskatīt, kas par lietu, tiek nosūtīts tehniskais speciālists.
Ierodoties kabinetā, kurā, kā zināms, nekas nestrādā, liels bija izbrīns, ka pieteikuma aizpildītājs sēž pie datora un diezgan uzkrītoši neliekas ne ziniz par tehniskā personāla klātbūtni. Secinājums viens - šis tas strādā. Izrādījās, ka nu jau strādā viss.
Izrādās, ka apkopēja (visa IT personāla bieds un šausmas) bija izrāvusi barošanas kabeļa dakšveida spraudni no attiecīgās pieslēgumvietas.
It kā jau nekas traģisks. Taču, cilvēks, kuru šī problēma skāra, ilgu laiku nespēja skatīties acīs IT daļai un lika tai svētu mieru.
|
CyHex (#21436) |
07:19 @ 2004. gada 12. maijs, trešdiena
|
new Izklausaas pēc Latvenergo |
bush (#21437) |
07:53 @ 2004. gada 12. maijs, trešdiena
|
new must be |
lasītājs (#21439) |
08:32 @ 2004. gada 12. maijs, trešdiena
|
new reiz viena sieviete rakstīja kaut ko tādu:
"Ieeju sistēmā un nevar norādīt parametru. Ko darīt?"
tas nekas, ka mums ir vairāki desmiti inf. sistēmu. |
MMK (#21440) |
09:40 @ 2004. gada 12. maijs, trešdiena
|
new Action request system - Remedy? ;) |
Ivars Tenters (#21441) |
10:13 @ 2004. gada 12. maijs, trešdiena
|
new A/S "Rīgas Siltums" ? :P |
Janekuss (#21442) |
10:15 @ 2004. gada 12. maijs, trešdiena
|
new Man gadījās tā:
Atnāk meils ar subject: "Visu laiku!". Meila teksts: "Visu laiku rāda kļūdu!"
:o) |
Kuģis (#21443) |
10:19 @ 2004. gada 12. maijs, trešdiena
|
new ūūū... viegli varu iedomāties par kuru uzņēmumu ir runa:) labs!:) |
DimanC (#21444) |
10:50 @ 2004. gada 12. maijs, trešdiena
|
new imho, mums ir vislabāk:
"viņš **kaut ko** teica, es **kaut ko** nospiedu un tad **kaut kas** notika..." |
Pink (#21445) |
12:20 @ 2004. gada 12. maijs, trešdiena
|
new Nu visaas iestādes kur i apkopējas un datori, pirmās ir ļaunuma iemiesojums, vienreiz jamās pamanījās ar birsti kā ar nazi nogriezt monitora izvadu no datora. |
Juris (#21446) |
12:26 @ 2004. gada 12. maijs, trešdiena
|
new Paņem ar slapju un netiiru lupatu vēsi notīra visus monitorus. |
Smejmoon (#21448) |
14:26 @ 2004. gada 12. maijs, trešdiena
|
new Šeit arī IT nodaļa ir pie vainas. Vadus varēja ielikt drošā kastē, vai arī apkopēju apmācīt. A to, nedod dies', večiņa dabūs ar strāvu! |
e-remit (#21449) |
14:29 @ 2004. gada 12. maijs, trešdiena
|
new Mani agrāk ir izbrīnījis - pazvana un saka: "Gribēju printēt, un tad man tā tabuliņa parādījās". Beigās izrādījās, ka tabuliņa ir paziņojums, ka printerī papīrs beidzies. |
Qued (#21450) |
14:36 @ 2004. gada 12. maijs, trešdiena
|
new Mums reiz bija gadījums, kad klientu zālē tīkls pazuda; izrādās, tantes gribēja tēju uzvārīt, un, tā kā visi elektrības kontakti bija aizņemti, vienu izrāva. Tas izrādījās habs... |
peeciss (#21451) |
15:10 @ 2004. gada 12. maijs, trešdiena
|
new Mums reiz apkopēja izrubīja visu server telpu labi ka UPS bija dokos |
Biku-Beku (#21453) |
16:48 @ 2004. gada 12. maijs, trešdiena
|
new :)
Katru otro vakaru apmēram ap 21.00 serveris pazūd no tīkla un tad pēc 10 -15min atkal ieslēdzās!
Izrādijās, ka apkopēja izmanto putekļusūcēja iespraušanai kontaktu, kur isprausts "kaut kādu" cits elektrības vads, kuru izrauj un pēc tam godīgi atsprauzj atpakaļ!
Tagad visi vadi ir noslēpti (un apkopējai atņemts putekļusūcējs) patiesībā - apkopējai tagad ir speciāls kontakts putekļusūcējam :) |
kaads (#21458) |
19:00 @ 2004. gada 12. maijs, trešdiena
|
new :) nu mūsējās apkopējas, par laimi, ir iedresētas, ka neko raut un spiest nedrīkst nekādā gadījumā.. nu tikai reizēm, pavisam nejauši:), nolidina zemē ejošu PC (un cietnim iestājas kirdik), vai ar slotu (pavisam, pavisam nejauši) izrubī kādu pagarinātāju... bet tā kopumā - viss mierīgi :) |
Delfins (#21459) |
20:36 @ 2004. gada 12. maijs, trešdiena
|
new mums gan viens vecis dabuuja raxtiit paskaidrojumu lielajam priekshnieciibai. vairs netraucee. |
Rukicc (#21462) |
23:22 @ 2004. gada 12. maijs, trešdiena
|
new Besīgākais variants izgāzts no sienas Jet Direct printservera baroklis.... Protams printera lampas visas deg i uzmini kāda x pēc neviens uz doto printeri nevar izdrukāt....:) |
Uibis (#21464) |
00:13 @ 2004. gada 13. maijs, ceturtdiena
|
new 80% no visām IT problēmām rodas neprofesionalitātes kā tādas dēļ; savukārt 80% no šīm problēmām (64% no kopskaita, tātad) rodas ne IT personāla, resp. jūzeru un apkopēju zemās izglītības/informētības dēļ. Secinājums: lai ietaupītu finansu līdzekļus, laiku un nervu šūnas (pēdējie 2 neatjaunojas), ir:
1) jāveic visa veida darbinieku izglītošana un instruēšana;
2) visas standartprocedūras ir jādokumentē, t.i., piemēram, lai uzliktu kādai programmai patchu, ir jābūt dokumentētam pamatojumam - instrukcijai, kas nosaka patchošanu kā vajadzību un kārtību, kā to darīt. Turklāt šai kārtībai jābūt visā uzņēmumā vienādai - lai rastos mazāks //jeopardy//;
3) par katru darbību, kas tiek veikta, ir jāveic atskaite žurnālā (log'ā)- jābūt izmaiņu kontrolei. |
Uibis (#21511) |
00:44 @ 2004. gada 14. maijs, piektdiena
|
new IMHO 2)-3) tā ir utopija :( |
hQuse (#21512) |
00:45 @ 2004. gada 14. maijs, piektdiena
|
new tfu, nevis autors Uibis, bet bija domāts 2Uibis
Piedodiet. |
Druu (#21526) |
14:52 @ 2004. gada 14. maijs, piektdiena
|
new Man ir gadījies saņemt ziņojumu "jaunā sistēma dezorganizē darbu" |
Uibis (#21531) |
16:10 @ 2004. gada 15. maijs, sestdiena
|
new 2) & 3) - tā ir realitāte. Mūsu uzņēmumā tas tā ir. Labums no tā ir viens - to visu radot tiek ielikts milzu darbs - it infrastructure development, pēc tam tikai jābauda šī darba rezultāti un mazliet jāpapildina. Tas tiešām biznesam dod pienesumu. |
Mazliet komentāru kultūras, jeb laacziquette
- Ja tu gribi pateikt tikai ':)', tad saki to sev un pie spoguļa. Pašam prieks un es esmu mierīgs.
- Neaizraujies ar enteriem savā komentārā. Pavisam nav obligāti likt divus vai trīs enterus pēc katras uzrakstātās rindiņas.
- Offtopiks (komentāri ne pa tēmu) nav no gaidītākajām lietām.
- Galu galā, ja tev ir verbāla caureja, ej uz delfiem vai arī taisi pats savu lapu.
- Pirms spiest pogu, padomā. Varbūt tu vēl neesi visu pateicis? Lai nebūtu pēc tam vēl 26 pēc kārtas esošu komentāru jāraksta.
- Vēlies runāt ar kādu cilvēku, uzraksti viņam vēstuli. Ir daži izņēmumi. Agressor, tu neesi izņēmums.
- Un, galu galā, paturu tiesības jebkuru sev neimponējošu komentāru izmēzt.
- Par izņēmumu kādā no šiem punktiem, vai arī visos noteikumos var kļūt, uzrakstot iesniegumu un iedodot man to rokā. Iesnieguma vēlamais apjoms - 0.7 laba viskija.
- Gan jau kaut ko vēl izdomāšu.
|