Līdz šim uz statistiku, ka lielākā daļa firmu (un pat respektablu kompāniju) samaksā nereti pat lielu naudu par kataloga, ziņu sistēmasm, subscription service un vēl sazin kā izveidi, bet tālāk par to existenci aizmirst, skatījos skeptiski.
Labākajā gadījumā, neskatoties uz to, ka lapas papildināšanas iespēja ir realizēta maksimāli ērti un lietotājam (lasīt - stulbam lietotājam) draudzīgi, kompānija turpina maksāt izstrādātājkantorim par papildinājumu ievietošanu, cenu izmaiņām, u.t.t.
Sākotnējās prasības ir monstrālas, bet, diemžēl, tās ir tikai prasības. Lai tas parādītos grāmatvedes annālēs, kā lielā nauda, kura izgrūsta par lapas izveidi. Un varētu pirkstiņus izlikt \m/ veidā, pateikt konkurentam c'mon un darbiniekiem - check it out.
Un kad tas beigsies? Tas viss ir sekas tādiem tekstiem: E-komercija jums noderēs (palaižam un aizmirstam)! Lapa ir prestiža lieta (modes kliedziens)! Laipai jāpiesaista lietotājs (neko vairāk par dienas jautājumu un kādu spēlīti nevaig)! U.t.t.
Grrr...
Tā vietā, lai izmainītu katalogā cenas caur administrācijas interfeisu, tiek palūgts ielikt tekstiņu - cenas neatbilst esošajai situācijai.
Sveiki, koki.
Tagad papildus lapas izveidei, lētu fīču dārgai pārdošanai, jāpievieno klāt ne tikai mārketingofīlu teksti, bet arīdzan saprotama (un iespaidīga) monologa uzveidošana par kas, kur, kāpēc un kad tipa jautājumiem. Bet neba nu tāpēc, lai klients to visu ievērotu.
Bet lai sirdsapziņa būtu tīra..