|
laacz tagad
klausās:
Radio NABA
Autora domas ne vienmēr sakrīt ar autora domām. © spectatorIr pagājuši 24 gadi un 3 mēneši un 27 dienas kopš mana mūža laimīgākās dienas
Papildus 3355 maniem pļurkšķiem ir sapļurkstēti 33189 sveši pļurkšķi.
ICQ: #58279153 (very rarely)
MSN:
E-mail:
Mazās pustizlās ikoniņas aiz linkiem (ne visiem) arī šo to nozīmē.
|
|
<br />
<br />
<br />
2005 26. februāris sestdiena
2005 25. februāris piektdiena
|
 |
Pēdējos gados ar aizvien pieugošu intensitāti tiek minēti cilvēka un datora sadarbības modeļi, kuros informācijas meklēšanas, atlasīšanas un organizēšanas funkcijas uzņemās programmas.
Viss jau būtu jauki, bet šādā veidā faktiski lēnām varētu tikt (ar nolūku nesaku tiks ) atrofēta viena būtiska cilvēku rakstura iezīme - impulsivitāte. Var to nosaukt par gadījuma rakstura novirzēm no pierastā.
Tas var izklausīties paranoiski, bet sākot piedāvāt mums datorprāt interesantu informāciju, var itin viegli panākt to, ka, paļaujoties uz to, ka datoram pieejamie resursi ir daudz plašāki un ticot tā atlases kvalitātei, neko citu mēs vairs pat nemeklējam.
Tiklīdz risinājumi nonāks līdz tam, ka spēs kvalitatīvi atlasīt, tie spēs arī tieši tādā pašā līmenī filtrēt. Tiklīdz aplikāciju inteliģence sasniegs kaut minimālo kvalitatīvai informācijas analīzei nepieciešamo līmeni, kāda rokās tas var pārvērsties par kolosālu manipulācijas rīku.
Primitīvs piemērs - pietiek kaut vienā no tiešām lielajiem ziņu saitiem (kaut vai Y! News) ieviest sistemātisku, lēnām progresējošu un pietiekami rafinētu tendenciozitāti, kā miljoniem cilvēku visā pasaulē, lai arī dažādos apmēros, tomēr pieņems kaut to, ka Mēness otrā pusē slēpjas citplanētieši, kuri patiesībā valda pār mūsu pasauli.
Jo vairāk informācijas ir ērti un vienkārši pieejams, jo labākas iespējas ar tās patērētājiem manipulēt. Kā zināms, uzticība rodas ar laiku.
|
 |
 |
|
 |
He. Bija takš reiz laiki, kad katrs sevi cienošs vīrietis/jaunietis uzskatīja par \m/ iegādāties Ķīnā štancētu pulksteni Montana. Tiesa, Eļektroņika ražoto analogu redzēt varēja retāk, neskatoties uz to, ka tas bija kvalitatīvāks.
P.S. Par ķīniešu ražoto Casio pulksteņkalkulatora imitāciju vispār nerunāsim :)
Vispār jau labprāt iegūtu savā īpašumā tādu Montana, vai Eļektroņika :)
|
 |
 |
2005 24. februāris ceturtdiena
2005 23. februāris trešdiena
|
 |
- Interaktīvais CSS

- Bez JavaScript'a. Marazms demonstrācijas nolūkiem :) Un tur ir vēl
...
- JavaScript fontu editors

- Ja nav laika meklēt un instalēt visvisādas fontu veidošanas programmas, var pamēģināt šo. Ja pareizi noprotu, taisa pikseļfontus.
- Wise-Women

- Emancipācija uzņem apgriezienus. Sievietes palīdz sievietēm webdizaina jautājumos.
|
 |
 |
2005 22. februāris otrdiena
|
 |
Esmu nomazgājies, paēdis brokastis un izdzēris kafiju. Tagad varētu arī pablandīties pa Webu. Kā būtu ar trim rindkopām (neskaitot šo)?
Teiksim, kāds varētu būt viens no veiksmīgākajiem (un pašpārliecinātākajiem) veidiem, kā reklamēt stiklu, kuru pie mums vairāk pazīst kā ložu necaurlaidīgu, bet visā pasaulē dēvē par security glass? Elementāri, Mendelson! Starp diviem šādiem ierāmētiem stikliem ieliekam kaudzi ar naudu un rezultātā iegūto stendu novietojam uz ielas .
Tad vēl cilvēki sāk brīnīties, ka blogeriem maksā par to, ka viņi blogo. Bet nu protams. Ja cilvēks talantīgs (raksta labi), un ir spējīgs nodrošināt pietiekamu apmeklētību viņa saitam, tad Krievijas vai visas pasaules kontekstā tas nekas nav. Galu galā, kuram kantorim par viena cilvēka darba algu (lai arī tā nav maza) negribētos saņemt pretim monopoltiesības uz reklāmu labi apmeklētā saitā? Taču, ja kas tāds notiktu tepat Latvijā, būtu jau interesanti :)
Zen of CSS Design . Iespējams, ka atļaušos iztērēt kādu dolāriņu, vai eiro šīs grāmatas iegādei. Tikpat labi iespējams, ka nē :)
|
 |
 |
|